Svar på frågestunden :-)

Varför började du o blogga? Jag tänkte att det kan vara kul nu när jag har fått min älskade Mazze för at då hat man något mera att skriva om :-)
Ett bra bloggtips? ztreliin.se & melinajaderblom.blogg.se
Hur är en rolig blogg? Mycket bilder och roliga inlägg :-)

1. Mål med Mazze under 2013? Att vi kanske kan starta någon tävling och att vi lyckas med formen <3
2.Hoppnings/dressyr? Båda är jätte kul, kan inte välja :)
3.Barbacka/sadel? Jag sitter bättre barbacka och det är väldigt skönt med det är också roligt att rida med sadel!
4.En bra och en mindre bra egenskap hos Mazze? Att han alltid vill ha godis och att om han inte får något så äter han upp min jacka eller fingrar :-) :-)
5.Om du fick välja en häst i hela Sverige som du skulle få helt gratis, vilken skulle det vara? Tobbe Larssons Friser 
6. En sak du inte kan klara dig utan? Min Familj :D
7. Ett ord du säger väldigt ofta? typ Japp
8. Om du skulle till en öde ö, vilka 5 saker skulle du ta med dig? Mazze, en båt, mat, vatten och en mobil :D
9. En person du inte kan klara dig utan? Mazze <3
10. Gör en lista på de 3 snyggaste killarna i världen! ee haha okej jag får åter komma på den punkten :-)
11. Varför började du o rida? Jag vet faktist inte för jag var väldigt lite då men det var väll för att det såg väldigt kul ut och hästarn var så söta :D
12. Det roligaste med hästar? Allt förutom att mocka hahahaha :D :-)
13. Det mindre roliga med hästar? Mocka :-)
14. Idol inom ridsporten? oj eee jag vet inte men typ Tobbe Larsson :D
15. Det högsta du hoppat? 80 cm 
Publicerat den 2013-04-21 - klockan 12:34:49






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback