Gästbloggning ala Lovisa

Hejsan, under några dagar kommer jag ha kontrollen över bloggen då Linnéa är uppe i hennes stuga. 
Jag kan ju börja med att presentera mig!
 
Mitt namn är Lovisa, en hästgalen tjej på 13år. Dagarna tillbringar jag i stallet hos mig ponny E.G Pascal eller Palle som han kallas. Vi satsar på dressyren men han har aldrig något emot att få ta sig ett hoppass eller en mysig tur i skogen. Jag har också en blogg vid namn www.looviisaar.blogg.sedet är en hästblogg i allra högsta grad och där får du läsa om allt från träning till tävling, vanliga ridpass, tips och massa annat kul :) 
 
Det var en kort info om mig, hoppas ni kommer gilla mina inlägg!
 
 
Publicerat den 2013-07-23 - klockan 16:38:20






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback