Vad skulle du ha gjort om........?

Vad hade du gjort om Mazze bet dig i ansiktet? Oj.. jag tror att jag hade typ dött av smärt :D
 
Vad hade du gjort om du inte hade några kompisar? Jag hade varit helt ensam och bara haft Mazze som min lilla ängel <3 men det hade inte varit kul!
 
Vad hade du gjort om alla lärare gedde dig A i alla ämnen? Jag hade blivit så jäkla glad och typ undrat om lärarnan hade fått något fel i huvudet!
 
Vad hade du gjort om du en dag kommer ut till Mazze och så är han borta och Undra står där istället? Jag hade blivit jätte ledsen och arg och tuýp tagit mitt liv! Mazze is my love <3 Men sen så tror jag att om Mazze hade dött då hade jag väll varit jätte ledesn men även kanske lite glad att jag hade Undra :) Ni fattar säker vad jag menar :D
 
Vad hade du gjort om du fick sluta skolan imorgon? Jag hade blivit så glad :D men ändå missat mycket!
 
Vad hade du gjort om du inte fick blogga längre? Inget typ starta en blogg i smyg :D Vem kan förbjuda mig?
 
Vad skulle du gjort om vi blev osams? Jag hade blivit jätte ledsen Lovisa och inte mått bra <3

Vad skulle du gjort om Nellie Berntsson knackade på din dörr? Jag skulle bli väldigt förvirrad men ändå glad och så klar bet om en autograf till min kära kompis Lovisa :D

Vad skulle du gjort om du blev erbjuden att få rida en fin tävlingshäst under 1 år? Jag hade blivit jätte glad och skulle undra om dom verkligen vågade skicka häten till mig!

Vad skulle du göra om någon kidnappade Mazze och du inte kunde hitta honom? Jag hade vartit så jäkla ledesn  för Mazze är mitt allt även om han är bråkig ibland men han är min älskling <3

Vad skulle du göra om jag frågade om du ville följa med till London i en vecka? Så klart sakt JAAA det hade varit as kul!

Vad skulle du göra om ett filmteam kom hem till dig och förföljde dig i en dag? Oj jag skulle nog bli väldigt irriterad men ändå glad och undra varför dom ville följa efter mig :D

Vad skulle du göra om du fick 5000 läsare helt plötsligt? Typ gå och säga det helat tiden till mina vänner och bli as glad :)

Vad skulle du göra om du låg på topp 1 av Sveriges mest besökta bloggar? Samma som den åvanför :D

Vad skulle du göra om du började få massa hatkommentarer? Ingnorerea men om de blev alldeles för elaka då skulle jag polisanmäla! Så passa er :D

Vad skulle du göra om du fick chansen att jobba som hästskötare åt R-G Bengtsson? Jag skulle bli så glad och självklart fråga om jag fick ta med mig Mazze :D ååå det skulle vara en dröm :D
 
 
 
 
Publicerat den 2013-11-09 - klockan 16:16:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback