Mamis little heart <3

Tja nu har jag kommit hem från skolan och stallet hihi :D Skolan gick väl bra förutom att våran ena lärar fick lite crazy i huvudet när vi frågade om vi skulle fråga någon annan.. ja det var lite konstigt :? och vi var väldigt trött och jag typ satt och skrattade hela tiden och O satt typ och sov och sa: Aj, ajj ,ajjj! och D satt och droh skämnt och J gjorde något där mitt i mellan och sen så satt vi och klappade händerna så fort någon gick förbi haha :D 
 
Stallet gick bra jag och mamma tog in Mazze och Moud tog in Charlie och myste lite med dom <3 sen så longerade Moud Charlie och jag och mamma gick en liten promenad med Mazze och då så gick vi ner i en liten tunnel under vägen som jag och Mazze tyckte var lite läskig :} buuuu. 
Hela promenade gick bra och Mazze sköte sig jättebra <3 mammas lila älskling <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-09-26 - klockan 18:00:47






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback