Wata fack! hihi :D

Hej, hej nu hr jag kommit hem för en stund sen från husinge och Mazze och när jag stog och väntade på bussen så kom det värsta regn skuren och ja jag blev dy så dyngsur och frustrerad eftersom om jag hade tänkt lite längre så hade jag kunnat gå på bussen innan den åkte ner till skolan.. men nej så smart var inte jag !! 
När jag komma fram så regnade det också så då sprang jag in i stallet och värmnde mig i sadelkammaren :D mysmys och så hade jag lite godis om jag snacksade på hehe :D Sen så mockade jag och gjorde i ordning i boxen och gjorde i årdning "kraftfoder" och hö och sen så tvättade jag vatten hinken och gick sen ut till Mazze i hagen och myste lite :D 
Moud kom sen och då så mockade vi hur dom andra boxarna och tog in hästar för dom var ganska kalla :/ jag borstade och gjorde dom vanliga sysslorna man kan göra med en häst och sen så kom pappa och så pussade vi god natt och åkte hem :D 
 
Så här ser veckan ut:
Torsdag: Mocka och kanske gå en liten promenad med Mazze :D
Fredag: Kanske vara med någon kompis eller så får helt enkelt se ska alla fall till Mazze :D
Lördag: Troligen film kväll med kompisarna 
Söndag: Vara hästskötare åt Charlotte som ska tävla och sen mysa med Mazze och bara ta det lungt :D
 
 
Publicerat den 2013-09-25 - klockan 19:15:21






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback