Rullande´s hästar

Hej, har blivit lite dåligt med bloggning men ni verkar hänga kvar :) Dagn igår var väldigt kul och trevlig hos Lovisa och vi hade riktigt roligt! 
Idag så har jag varit i stallet och lagt ut en storbal till hästarna och undertiden traktorn körde in fick hästarna vara i mellan hagen och ja dom var inte alls helt vilda och rullade nästan på varandra och jätte många gånger!! Mazze rullade också och han hade inget täcket så det slutade med att M inte längre var ljus utan mer mörkbrun/grå! Sen åkte jag hem och pluggade lite och tog det lite lungt sen skjusade pappa dit mig igen då jag skulle ta in dom och jag fixade hela stallet och mockade själv! 
När dom sen kom in så sköljde jag av allas hovar/ben från lera och nästan hela Mazze eftersom att han var så skitig :P dom var duktiga och stog ganska stilla när jag duchade av dom och sen fick dom mysiga täcken på sig och alla så nöjda ut :D 
Nu har ska jag plugga lite då jag har Engelska prov på Tisdag så bara att plugga på! Sen är det godnatt :) 
 
 
Publicerat den 2014-02-09 - klockan 20:40:41






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback