Veckorna går!

Har nu varit borta från bloggen en hel del och jag har inte riktigt kännt någon lust att blogg, vilket är lite tråkigt för er som vill läsa mina inlägg! Under tiden så har det inte hänt så mycket :/ Jag har varit på lite Öppna hus och Prova på dagar :D Vilket har varit jätte kul och nyttigt :D 
Prova på dagen på Jälla var jag på och då jag trodde att den skolan skulle passa mig bra, men när dagen var slut så känndes det inte så lockade :( Vilket var lite tråkigt! 
Sen har jag varit på Öppet hus på Roden gymnsiumet och Teknik gymnsiumet som båda ligger i Norrtälje och på Teknik så tänkte jag gå Häst med samhällsvetenskap vilket lät kul :D Roden var faktist en översakning då jag trode den skulle vara lite "konstig" men de vart faktist riktigt trevligt och där tänkte jag gå Samhällsvetenska med medier, information och kommunikation eller Sam med beteendevetenskap :D Båda lätt bra :D
 
Hovslagaren har även varit här och skot Mazze vilket gick bra :D Men så dum som jag är så glömnde jag om att brodda honom men hon kommer om ca 4-5 veckor så jag får väll vänta :(  
Jag håller även på att kolla på kameror :D Hittat två som verkar bra :) 
Samsung NX300
 
och
Samsung NX20 
 
Någon som vet om dom är bra?
 
 
 
 
Publicerat den 2013-12-01 - klockan 20:37:04





Du kan ju brodda själv!:)

Svar: Ja jag vet :D
Linnéa Hammarqvist

2013-12-02 » 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback