Mina åsikter

PONNYTIDEN

Jag tycker att ponnytiden är viktig, för att man lär sig så mycket. Om rider många olika ponnyer, pigga, lugna.. utvecklas man massa! Och att ha en stor häst från början kan de bli för svåra/starka och man klarar liksom inte av dem på ett säkert sätt! 
 
SPÖ, SPORRAR, HJÄLPTYGLAR OCH SKARPA BETT

Jag tycker att de är okej om man använder det rätt och förstår hur man ska anväda det, annars kan det ge fel inverkan på hästen. 
 
NÄTMOBBING

Är hemskt... För det är mycket lättare att sitta bakom en skärm och skriva taskiga saker än face 2 face, vilket är.. dåligt.. :P men alltså jag tycker att man ska våga stå för det man gör och inte gömma sig bakom en skärm och vräka ut sig elakheter!
 
Publicerat den 2013-06-23 - klockan 19:08:14






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback