Hej Hej ingen :D

Har nu kommit hem från stuga och fått tillbaka internet så nu kan jag blogga. Jag tänkte börja med att svara frågorna från frågestunden :) Tack för alla frågor :)
Det bästa med mazze? :D
Svar: Att han är så go och sött och alltid vill ha godis och han väldigt snabba galopp :)
Välj ut 5 mål du har under 2013 :)
Svar:
Få en bättre galopp på Mazze.
Banta honom :)
Kanske starta i någon tävling :-)
Att han ska kunna gå i form i skritt och kanske trav :D
Att jag´inte ska luta mig frammot när jag rider!
 
 
Publicerat den 2013-03-03 - klockan 09:01:51





Låter som väldigt bra mål, hoppas det går bra :)

Svar: Ja det hoppas jag med :) :)
Linnéa & Mazze

2013-03-04 » 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback