Äntigen Helg!

Nu är det äntligen fredag och jag ska bara ha en lung och mysig helg med Mazze :D Igår så var jag ute och gick med Mazze en tur så tänkte jag gå en lite längre tur och när jag är ute och går så ser jag Moa med hennes haflinger Strix ( han är as söt) och så tänkte jag hur ska detta gå då Mazze inte är så van att se andra hästar men det gick jätte bra så vi gick en promenad tillsammans eller jag gick och Moa red och hon visade mig runt lute och det var jätte trevligt så vi sa att vi ska göra om det :D Kanske i helgen och då kan jag rida barbacka med Mazze så blir det lite roligare :D Mazze blev jätte glad och gikc på i ett bra tempo :D
 
 
Publicerat den 2013-11-15 - klockan 12:43:43






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback