Back on Track!

Hej, inte bloggat på ett tag med har haft full upp med skolan och alla runt om kring! Har även gått och funderat ycket om hur jag ska göra med Mazze. Har fortfarnade inte kommit på något bra :( Min hovslagare trodde att det kanske var något med patellan eller en annan sak som jag inte kommer på just nu som kan komma utav stress.
 
Men idag så kollade jag på de hon trodde och det känns inte som att det är det och det ser inte ut så heller :( Så jag funderar om det kanske är någor med ländryggen efter som han haltar inte riktigt utan han mer typ går ner längre med et benet?? Ska föröska filma så ni kan få se hur det ser ut :) Men jag tror det är ländryggen efter som att det ser värre ut om man rider med sadel än om man rider barbacka och sadeln kankse trycker någon stanns så jag ska önska mig i Julklapp ett Back on Track täcke tänkte jag i fleece som Mazze kan ha på sig :D Någon som har någon erfarenhet med det täcket? Kommentera gärna då :D

Fleecetäcke Back on Track

 
Publicerat den 2013-11-13 - klockan 19:56:24






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback