Dagarna går

Nu har jag inte skrivit på några dagar då jag har haft lite fullt upp :/ Igår så fick Mazze vila vilket han inte har gjort på några dagar, mer en vecka :P 
Idag så tänkte jag föröska hitta på något kanske föröska rida ut själv och se hur det går :? Har inte så höga förväntningar!!! Men han kanske kommer ut hur grindhållet iallafall :P 
I helgen så ska jag baka till mitt vuxsen kalas nästa Lrdag även fast jag fyller år på Söndag men då så ska vi åka till Tänndalen och vara bort i en vecka och sen när vi kommer hem så ska vi kanske boka tid till Mazze :)
Ha en bra dag så hörs vi :P
 
 
 
 
 
 Bilder från Berlin när vi var där för ett tag sen :P 
 
Publicerat den 2014-02-12 - klockan 10:14:34






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback