Sjukhuset

Nu har jag sovit första natten på sjukhuset och dagen i går gick väldigt trögt. När vi kom så fick vi annmäla oss och sen fick jag mitt rum, nr 7 :) En havltimme senre tog dom ett EKG och det så bra ut och sen fick jag in hjärtmedecin och en telemetri apparat (en mini EKG) som jag måste ha på mig hela tiden :/ lite jobbigt men det funkar, gjorde även lite läxor så har bara Matten och Engelskan kvar :) och sen innan jag ick och lag mig så fick jag hjärtmedecin igen :)
Idag när vi vaknade så fick vi frukost som bestod av 2 smörgåsar med skinka. Sen gick jag och duchade och tvättade håret och kollade sedan på Wildfire :D en as bra serie om hästar :D finns HÄR
Nu väntar jag på lunchen som kommer klockan 12.00 men ska göra lite läxor först!
Det är bara och kommenetera om ni undrar något :D
Får kanske åka hem i kväll redan eller imorgon förmiddag :P
Kolla på Instagram (bättre uppdatering där) mazzenasse
 
 
Publicerat den 2014-02-05 - klockan 10:32:13






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback