2014

Okej har inte blogg på ett tag nu men har inte orkat och inte haft någon lust med det har hänt en del saker! I lördags så var jag med min familj i Stockholm och shoppade lite på mellandagsrean och jag fick med mig 4 par ridbyxor från HV Polo och en munk tröja från HV Polo allt på 70% även rosa betringar och ett bar klack/vår skor :D I söndags så åkte hela familjen till stallet och så red jag ut på Mazze och dom andra gick och det gick jätte bra Mazze var pigg och busig :D och jag hade planerat att jag skulle rida på vägen där man kunde trava och galoppera och en äng och sen så skulle Matilda få rida på en stig i skogen där det inte är lika lätt att trava och så för Matilda har lite dåligare balans och vi har ingen sadel till Mazze :( Men det blev inte riktigt så utan när vi hade busat lite på vägen så skulle vi gå över åkern och då tänkte jag att jag kunnde passa på att trava/galoppera lite och när jag precis ska börja trava så bockar Mazze och sen gasar iväg för att sedan stanna och springa åt sidan och där så satt jag inte riktigt kvar men det var nära :D Men när jag ligger där på marken så börjar Mazze galoppera och jag flygger upp för att försöka ta tag i honom men det hinner jag inte utan han galopperar iväg i världens fart och vi ropar och springer efter men han stannar inte utan sen så när vi kommer hem så står han i en av hagarn och äter :D Jäkla häst aså! Han var jätte svettig men verka vara nöjd med sig själv :D Japp så kan det gå! 
 
 Måndagen åkte vi till Norrtälje och gick lite på mellandagsrean och jag hittade lite träningskläder :D  Tisdagen så gick vi på kalas och hjälpte även mormor med att göra iordning för nyårs "fest". Sen åkte jag och Mamma hem och firade Nyårsafton med en trevlig middag och film :D
 
Idag så sov jag till klockan 1 och sen åkte jag till min lilla kille och Tömkörde honom vilket gick bra :) Har även bakat lite ikväll och i morgon bär det av till Stugan och sen på Lördag så åker jag hem med pappa och sen kanske åker vi upp igen på Söndag morgon. 
Bilder från förra året 2013!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2014-01-01 - klockan 22:32:57






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback