28/1-2014

Hej, idag har jag varit i Norrtälje hela dagen. Första på Prova på dag på Norrtälje Teknik och Naturbruks gymnasium vilket var väldigt trevligt och kul! Vi började med att Rektor presenterade sig och sen några lärare sen så åkte vi till stallet/ridskola (lite tråkigt att det är en ridskola) och kollade lite och det var väll okej men lite tråkigt att några hästar stå i spilat :( sen så åkte vi till hundstället och pratade men den läraraen och hälsade på några hundar :) När vi kom tillbaka sen så gick vi och kollade på några lektions salar och sen så fick man äta eller gå.
 
Jag gick ner på stan en stund efter och fick med mig lite saker hem :P en svart mascara med guld glitter i, en mousse/foundation och en mjuk borste. Efter en stund på stan gick jag till mormor och morfar och fick en semla och sen klockan 6 komma mamma och sen åkte vi hem. 
 
 
 
Publicerat den 2014-01-28 - klockan 20:25:55






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback