Gymmat :D

Hej, har nu precis duchat då jag var på gymmet i en timme, så hoppas att jag får lite träningsverk imorgon :P Skulle vara lite skönt då det verkligen känns att man har tränat. Idag så tar Matilda han om Mazze, tror att dom skulle ta en lite promenad och mys. Klockan halv 7 ska jag till Charlotte på fest :D Hoppas att vi har lika kul som förra året då vi höll på att dö av skratt :D :D Men det tror jag då vi alltid har riktigt roligt :D Om jag inte är på en dålig dag hehe :P
Förelästningen var helt okej lite annurlunda ganska bra :D
Imorgon så ska jag kolla på tolkning i Massum och sen tror jag att jag ska lastträna Mazze :D 
Söt film från i Onsdags!
 
Publicerat den 2014-01-31 - klockan 17:25:26






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback