Idag torsdag 23/1 -2013

Har precis kommit hur duschen och målat naglarna :P så väntar på att dom ska torka. Idag har jag gått i skolan och haft lektioner och efter skolan så gymmade jag med Emmy (min kära kompis) för jag fick gymintroduktion i tisdag och det var kul, så idag blev det 15 minuter på level7 på crosstrainer och sen lite armmusk och annat roligt :D Höll på i ungefär 30 min så jag undara hur min stackarns ben kommer kännas imorgon :/ 
Idag vilade Mazze och jag och Matilda städade fint i sadelkammaren :D och han har fått lite promenader och så denna vecka. Sadeln kommer vi att lämna tillbaka då den låg lite i bakvikt :( Vilket var väldigt tråkigt då den var så otroligt skön och SNYGG!!!!!! Känns lite svårt! :/  Provar en anna nu som vi har testat, den låg bra men var inte så skön och snygg som den andra :( så jag får se hur jag göra? Har även pratat med Mamma igen om att jag tycker att vi ska åka in och röngta hans ben och hon tycker att vi kanske ska göra :) 
 
Idag är det bara en månad kvar tills jag fyller år :D 
 
 
 
Publicerat den 2014-01-23 - klockan 19:35:55






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback