Igår och idag

Idag så stog det skolgotografering på schemat. Fotograferingen gick bra förutom att jag var väldigt trött och typ orkad inte lee, så tror att jag ser ganska så sur ut på fotot haha! Får se om jag beställer hem eller inte. Annars gick väll skolan bra förutom att jag var väldigt trött, så satt typ och längtde hem och att få äta godis! Så nu sitter jag här med marshmallowes, blandad nutella och jordnötter mmm!
 
Mazze blev rakad igår så idag blev det ut på en skritt tur med en tjej från stallet, vilket gick bra men Mazze kändes lite stel när han kom in så lag på lite arnika och ett täcke och sen känndes han bättre! Får se vad massören säger när hon kommer ut nästa vecka. 
 
Imorgon taggar jag Åland för första gången men släkten, vilket ska bli väldigt kul :-D
 
 
 
Publicerat den 2014-09-12 - klockan 20:46:10






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback