Skolan

Sitter nu i skolan och har Lunch rast :) idag ska jag ta det ganska lungt och sen när matilda (sytter) kommer ska vi prova att longera Mazze och se hur det går :-)
Igår red jag md charlotte vi tog en lång barbacka tur med mycket hälig galopp och MAzze sat av i en jäkla fart i blind vilket var riktigt kul hahahahahaha <3 Jag är så glad att jag får äga en sån mysig häst som mazze <3 
Älskar dig Mazze <3 
Juste mazze kanske ska bytta stall, vi får se <3
Publicerat den 2013-04-11 - klockan 11:50:53





» Ebba

Vilken fin häst! :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Linnéa & Mazze

2013-04-11 » 15:40:47
» C

Hur kan du skriva så :'( snyft.....

Svar: Det är ju sant :(
Linnéa & Mazze

2013-04-11 » 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback