Flugskit i himmlen

 
Detta blir min sista rubrik tills jag kommer hem från stugan :/ men Lovisa looviisaar.blogg.se kommer hålla er läsesatta :D Varför jag just skriver denna rubrik är för att min Syster skulle säga att det var regn i himmlen men sa istället..
- Kolla det är flugskit i himmelen!
Ja så kan man också säga memem över till annat :) Medans jag är borta kommer Lovisa skriva lite på bloggen och hålla er uppdaterade efter som att jag har så dålig internetuppkopling i stugan :( 
Charlotte kommer att ta han om min älskade Mazze, och se att han mår bra :) och när jag kommer hem så börjar skolan vilket blir lite tråkigt men jag hoppas att jag hinner åka till Grönalund innan det stänger :)
 
 
 
Publicerat den 2013-08-06 - klockan 19:42:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback