Statestik!

Har nu kommit hem från en jobbg skola dag med omprov som jag klarade :D och massor av Lucia firande! Ser även att statestiken har stig väldigt mycket har 125 läsare idag :D Vilket var jätte kul men det var väll tack vare Gästbloggingen hos Linn Strelin :D så nu får jag se till att skriva mycket så att jag får några nya läsare som stannar kvar, vilket skulle vara jätte kul :D Har också fått reda på att mina kära killkompisar i klassen har kallat mig Lelle sedan jag gick i 8:an och jag fick reda på det igår :/ Bra jobbat Linnéa! 
Nu eller snart så ska jag åka till Mazze och hitta på något kul med honom om det inte är för halt då han har inga broddar :( Sen kanske det kommer upp en liten film på mig och Mazze! 
Var även i Stockholm i går och shoppade lite jul klappar så nu har jag till hella familjen för utom kompisar och Morfar. Någon som har något tips så melja mig då komentarerena inte funkar :(
 
 
Publicerat den 2013-12-13 - klockan 15:09:57






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback