Samhälle

Japp idag så red Jag och Charlotte en tur nu på kvällen och man kan inte rida i skogen då det är älgjakt och jätte mörkt :-[ Så vi bestämde os för att rida lite i samhället och ja det blev en ganska lång tur kan man säga :-D Genom hela samhället och över kanalen som var lite läskig och sen till Ungdoms gården och hälsade på Kompisar :-D :-D Det blev en väldigt rolig tur och imorgon blir det hopp träning för Undra och Mig och jag hoppades det går bra men jag tror inte vi kommer få så mycket Galopp ute det blir nog mest att trav hoppa hinder :-) Men det blir kul för det var väldigt länge sedan jag tränade :-P


Det var mycket mörkare men men :-)
Publicerat den 2013-10-18 - klockan 23:36:02






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback