Massum by....Hej kompis!

Idag så har jag haft uvecklingsamtal vilket gick bra :) och sen fick jag enu mer skolarbete att gör när jag är borta haha jätte kul :/ Aja efter skolan idag så åkte jag till Mazze och mockade och pysslade lite i stallet sen hade jag tänkt att jag skulle rida lite i paddocken så gick dit men när jag väll kom dit så kännde jag inte riktigt för det så gick förbi en bitt för att sedan vända och rida sen en stund i paddocken....men så blev det inte utan vi bar ut på ett lite äventyr till Massum By och hälsade en kompisen Lovisa :D och Mazze blev nöjd då han fick morötter av Lovisa hihi :D Det är en sträcka på ca 3,5 km :P
På tillbaka vägen var Mazze ganska trött så då gick vi lite saktare och när vi nästan precis var hemma så kommer det någon fart dåre som nästan kör på oss. Det var ca 3 dm från min arm var bilen!
Hemma  stallet sen så M jätte nöjd ut och fick sedan stå och mumsa lite på hö och njuta av massars av bena :D
 
Imorgon bär det va till sjukhuset! Ska bli ganska spännade faktist! Matilda och pappa kommer att ta han om Mazze så hoppas att det kommer gå bra :) 
Imorgon får han en lung promenad på mjuk underlag av Matilda och på Onstdag så ville hon rida men sen på Torsdag så kommer han få vila :D
Följ mig på Instagram om ni villa ha lite bättre updatering i morgon dagen :P mazzenasse heter jag :D 
 
 
Publicerat den 2014-02-03 - klockan 20:46:23






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback