Framtiden...!

Hej kära bloggläsare som fortfarande kollar in min blogg! Det har varit lite mycket de senaste dagarna så har därför inte hunnit med att blogga. På Onsdag kommer hovslagren och verkar Mazze och tar av honom skona vilket är väldigt välbehövligt! Efter det så kommer han att få gå barfota vilket jag tror att han kommer trivas med då han protesterar väldigt då man ska sko honom och specielt när man ska slå i sömmarna och det kanske är hans sätt att vissa att han tycker det gör ont och han har även sen vi skodde honom när han kom till HUsinge börjat gå med huvudet ganska långt ner och det är kanske för att han tycker det gör ont eller är obehagligt så skona ska av! Om det kommer bli hallt så kommer jag att skaffa easyboots med broddar till honom och prova hur det går :) 
 
När skona är av så kommer jag att föröska lastträna M så att det ska gå smidit att åka iväg och när det går något bra så kommer vi nog boka tid hos en Klinik, kanske hos Ultuna eller Täby för att se hur hans ben ser ut och då kommer vi troligen rönka alla 4 ben och göra böjbrov! 
 
Så ser det ut på hästronten och jag tror att det blir bra!
 
 
 
Publicerat den 2014-01-26 - klockan 12:30:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback