Idag 14/1-2014

Nu har det gått hela två veckor på nya året och det har gått väldigt snabbt! Idag har jag varit i skolan och det har gått bra :) Efter skolan så åkte jag till stallet och tog in hästar och gav dom mat, och när M hade ätit upp så gjorde jag iårdning honom och lag på sadeln och begav mig ut jag kom ungefär till grindhålet sen började han feg ur totalt så det var bara att hoppa av och gå md honom och jag tänkte att jag skulle till paddocken men jag kom inte ens dit när jag gick (jäkla häst!) Så då satt jag upp och red hem för hem går alltid bra :? och där så red jag jag lite i dera ena hagar som don typ alldrig går i :) och det gick bra han skötte sig bra och frustade jätte mycket efteråt :D Sadeln var jätte skön :D 
Imorgon ska jag plugga med Daniel och åka till hästa :D får se om jag gör något med honom!!
 
 
 
Publicerat den 2014-01-14 - klockan 21:06:02






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback