Idag 30/1-2014

Sitter nu i skolan och har rast :D Lektionen börjar halv vilket är v'ldigt skönt. MIndag ser ut så har först ska jag till stallet och hitta på något med honom (om ni har någon idé så kommenetra) sen så ska jag hem och gymma om jag hinner sen på kvällen så ska jag på någon typ clinic i Norrtälje vilket ska bli kul :D 
 
Imorgon så kanske jag ska på lite kalas hos Charlotte och sen kanske plugga och göra något med Mazze :D SKa även gymma om jag inte hinner det idag och sen packa min väska till sjukhuset!
 
Tänkte även köra en frågestund snart :) Är det något som ni vill atta jag har?
Längtar så grymnt mycket till sommaren eller våren :D
 
Publicerat den 2014-01-30 - klockan 13:12:54






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback