Idag 9/1-2014

 Kära blogg!
Måste öva på att skriva 2014 så att man inte skriver fel :D Idag har jag gått i skolan och haft det ganska bra förutom att mina/ min "kompis" om man nu kan kalla det typ försöka trycka ner mig så att jag ska misslyckas i allt :( Inte så kul men tur att man har några riktiga vänner <3
Jag har även varit eller är hundvakt till Iris och hon och jag var ute och sprang, gick ganska mycket dag då jag fortfarande är lite om på benet sen Mazze drog i väg med mig efter :/ Var även och hälsade på Mazze och mockade och myste lite gick även lite på gårds plan då han inte ville gå längre och han såg inte lika konstig ut i benet så man kan ju allatid hoppas på att det är bort :D 
 
Helgen ser ut så här:
Fredag: Hjälpa att mocka hos Mia :) Träffa lite hästar :)
Lördag: Åka till Uppsala eller Täby och shoppa på lite rea :) Och även gör en väldigt rolig sak :D
Söndag: Ta det lungt och kanske få inruduktion på Gymet :) 
 
Hoppas att även mina beställda saker kommer imorgon :D 
 
 
Publicerat den 2014-01-09 - klockan 20:37:47





<3
Vad ska du gör för något kl på lördag? :D

2014-01-09 » 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback