Ingen dator!

Hela fredagen och lördagen har jag inte använnt någon dator då vi har städat och flyttat om i huset och möblerat om så det har varit ganska mycket jobba och sen har jag även varit hos hästen på kvällen och mitt på dagen då jag har släppt in dom och ridit mitt på dagen, så har varit hemma typ vi tio och då duschat och kollat på film med familjen. Riktig mysigt!
Idag är det fortsatt städning och jag måste även plugga lite men det gör jag senare. Ska även åka till hästen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det väl! 
 
Vad tycker ni om den nya designen? Jag tycker den är skit fin!
 
Ha en fortsatt bra dag så höres vi!
 
 
 Så jäkla söt! Från weheartit.
Publicerat den 2014-09-07 - klockan 12:47:56






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback