Syskon träff på Åland

Idag har min pappa haft sykonträff på Åland, vilket var väldigt trevligt och roligt. Det var även allra första gången jag åkte färgan och var på Åland även fast vi inte alls bor långt där ifrån. Färgan var ganska lite och det var väldigt mycket människor. Inne på Taxfreen så hittade jag en parfym så jag köpte (säger imorgon vilken:-P) och även godis och en blåbärslikör som jag tvingade mamma köpa så jag kan spara den till jag får dricka, då den såg så god ut, haha! 
På Åland var det väldigt fin, mycket vatten och berg. Pappas en syster och hennes man har en husvangn där, så där var vi och grillade korv och åt tårta. På vägen hem sen så åt vi middag på båten, A la carté vilket var väldigt gott och man bleb väldigt mät. 
 
Vi åkte ju ganska så tidigt och kom hem sent, så snälla Annette hjälpen mig att mocka och fixa åt Mazze!
 
Det blev en riktigt härlig och varm dag med pappas syskon och mycket skratt! 
Hade kameran med mig så det kommer lite bilder måste bara redigerar några först!
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2014-09-14 - klockan 00:02:43






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback