Hej ingen :)

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft lite fullt upp för:
Fredag: Var jag med Lovisa looviisaar.blogg.se och hon fick prova rida mazze i ridhuset och hon lyckades få honom att gå i lite form eller gå på tygeln passar bättre :) Båda var väldigt duktiga <3
Lördag: var jag i Uppsala och tittade efter vår skor och hittade två par skor ett par tygskor med en lite klack och ett par svarta med klack :)
Söndag: Red ut på charlotte häst Undra barabacka och sen så vårstädade jag och matilda stallet och jag mockade och gjorde årning för kvällen och myste med en lamm unge hela dagen i solen :-)
Publicerat den 2013-04-15 - klockan 09:58:59





Hoppas det går lika bra nästa gång :D

Svar: Jaaa :)
Linnéa & Mazze

2013-04-17 » 21:28:49
» Lollo

Eller bättre!

2013-04-17 » 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback