questions del 2

21. Har du varit med om en bilolycka? Nepp :)

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja :/

23. Vilken är den roligaste träningsformen? Rida eller Promenader med hundar <3

24. Bästa egenskapen hos en partner? ee har ingen partner med typ.. jäkligt snygg :D

25. Sämsta egenskapen hos en partner? eee ingen aning!

26. Var växte du upp? In Älmsta :)

27. Har du någon gång ringt polisen? Nästan min syster gjorde det men jag hörde vad polisen sa :D

28. Vilka är dina största svagheter? ojojoj det vet jag inte :(

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? Ja!
 
30. Vilka är dina bästa egenskaper? ee vet inte :/

31. Vad har du in din väska? Plånbok, mobil oftast penna och något mer tror jag jag brukar ha XD
 
32. Vad shoppar du helst? Hööks :D

33. Favoritklädesplagg? TYp klänning eller ridkläder :D

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? Min blommiga klänning :)

35. Vilken är din favoritparfym? La vie el bella från Julia Roberts (tror den heter det)

36. Beskriv din bästan vän med 3 ord? Rolig, Snäll och Skrattglad :D

37. Vad sover du i? Min natt tröja eller nattlinne :)

38. Går du på någon diet? eee nej ?

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? Oj int vet jag :?

40. Vad dricker du till vardags? Mjulk :)
 
 
Publicerat den 2013-08-31 - klockan 10:11:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback