Questions?

Har fått jätte många frågor på min frågestund så kommer börja svara på några :D
 
1. När gick du upp i morse? Klockan halv nio :)
 
2. Vem ringde du senast? Pappa tror jag att det var..?

3. Vad har du i dina fickor? Oftast har jag mobil nycklar och ibland en penna :D

4. Vad köpte du senast? Hihi choklad <3

5. Vad får dig att bli riktigt arg? Vissa människor i mitt liv :/

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Eld, kastrull och en kniv.. och helst massor av andra saker också :D

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska!

8. Senaste filmen du såg på bio? vet inte riktigt för det var as länge sen..

9. Vad uppskattar du hos en vän? Att den ska vara snäll och lyssa på vad man säger :)

10. Har du någon gång badat naken utomhus? Hihi ja uppe i våran stuga XD

11. Vad äter du helst? eee mat eller choklad :D

12. Är du driven som person? In my dreams!!

13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? ee nej..?

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mazze han låg och sov i hagen och jag fick sitta brevid honom och han lag nästa huvudet i mitt knä <3<3<3<3 Det var helt fantstiskt <3
 
15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På mitt skrivbord eller under sängen :o

16. Är du materialist? ee nej jag tror inte det :/

17. Har du några djur? Jaaa en Underbar häst och en jätte söt katt <3

18. Är du blyg? Ibland ::

19. När flög du senast? Precis innan sommarlovt :D
 
20. Har du något tatuering? Nej eller...:)
 
 
 
 
This is me guys!
 
Publicerat den 2013-08-28 - klockan 16:27:07






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback