I dag!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en mysig dag och Charlotte i stallet. Vi bestämnde oss i går att vi skulle ut och rida idag med gamla gänget allså Jag på Undra och Charlotte på Lycka! Det var fint väder och mysigt med snö så några långa galoppsträcker blev det allt :D Vi red upp till Massum genom skogen och hem vi en mindre väg och det gick jätte bra förutom att Undra råka gå om kull med mig på och skrpade upp ena knät :( Men när vi komma hem så fick hon mycket kärlek och ompyssling <3 Älskade vännen! 
Imorgon har jag Svenska prov och denna vecka så ska en en Engelska uppsats in men jag är snart klar med den och sen så sätts betygen denna veck och jag hoppas att jag har höjt något betyg :/ 
 
 
 
Publicerat den 2013-12-08 - klockan 19:44:43






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback