Idag

Precis kommit hem från skolan! Lovisa följde med :-D Vi gjorde smoothie... mums! Ska rida ut min lilleman snart med Charlotte och Lovisa ska klicka massa bilder så var beredda på bildbomb senare! Mazze börjar komma i form nu och det är riktigt kul.. Min kille<3 Imorgon blir en plågdag i skolan! Vi ska ha en heeeeemsk friluftsdag vilket betyder att vi kommer att vara ute från 8-14 så det blir ju kul.. Men efter skolan följer jag med Lovisa hem :-D Hon ska hoppa Corint så då blir det jag som får klicka bilder. Kanske lägger upp nån bild. Tänkte fråga er... vad tycker ni egentligen melodifestivalen iår? Själv tycker jag att det är mest dåliga med liksom typ bara massa gamla uråldringar men några har ju vart rätt bra! vilka/vilken tycker ni? Här kommer lite låtar som Lovisa älskar så enjoy <3
Undercover-Zara Larsson
Taken over-Rebecca&Fiona
Check you out-Darin
Before i pass out-Darin
I would-Justin Bieber
Locked out of heaven-Bruno Mars
Fucka ur-Det vet du
Let her go-Passenger
Try-P!nk
Men det kommer som sagt en bildbomb ikväll eller imorgon så vi hörs :-*
Publicerat den 2013-02-20 - klockan 15:29:28






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback