Svaren

Brun utrustning/svart utrustning
Islandshäst/travare? 
Mocka/göra iordning mat
Western/körning? kan inte riktigt svara för jag har bra skritat av westernhästar och kört när jag var 7år.
Melodifestivalen/Xfactor? 
Tv/dator
Bild/slöjd
Vår/höst? 
Facebook/instagram? är alldrig in på instagram :)

Häst/hund? har alldrig haft hund men det skulle vara kul :)
Va i stallet/utomlands
Rida i ridhus/rida ut? om jag hade en mera fit for fight häst så hade jag valt ridhus :)
Trav/galopp
Fixa i stallet/rida
Svart häst/vit häst? jätte fin båda :-)
Connemara/fjording
Brun häst/ Isabell häst

Sommar/vinter fyller år på vintern
Dator/mobil 
Fota/filma 
Lördag/söndag 
Bada/sola 
Spara/slösa 
Matte/svenska inget :) :)

Häst/ponny 
Barbacka/sadel 
Hoppa/dressyr 
Rosa/lila 
Katt/hund 
Glass/godis älskar glass på sommaren :)

Gossip girls/Pretty little liars 

 

Vad kul att ni ställde så många frågor :) här kommer en lite bild från fotograferingen <3

 

Publicerat den 2013-02-21 - klockan 14:20:06





fin bild <3 när kan du skicka alla till mig ;) :D

2013-02-21 » 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback