Mazze #2

En vecka senare bokade vi tid uppe i ridhuset, jag ville ju fortsätta! 
 
Den gången var det som natt och dag, i början var han en betongklump men sen gav han efter och började faktiskt gå i form! Jag testade sedan lite trav, hjälp vad konstigt det kändes.. vinglig och en riktigt fyrkantig trav. Jag försökte få han att ge efter lite men det ville inte Mazze.. fast sen på slutet gick han även då i form då och då. jag var ju även tvungen att testa lite galopp, hejjagharminabeniettvarsitthörn.. det var så himla obehagligt! Satt och asgarvade för att det kändes så failat, haha. Linnéa ville självklart testa så hon hoppade upp och jag höll lite "lektion" för henne och hon klarade också att få han i form lite då och då med mig hjälp :D 
 
Publicerat den 2013-07-24 - klockan 17:53:00





Gud va gullig! :)

Svar: Tack :D

2013-07-24 » 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback