Påsklov :)

Nu är det äntligen påsklov och så här ser mitt lov ut :)
Idag: åka till edblad och kanske rida ut en sväng
Lördag: Rida ut med C och hennes medryttare på en lång tur :) och mormor och morfr kommer och ska fira påsk <3
Söndag: Ridhuset blir det nog 
Måndag Rida och packa :(
Tisdag eller Måndag åker vi till stuga och gör något där uppe :(
Onsdag: stugan
Torsdag: stugan 
Fredag: Pappa åker hem från stugan och jag eller min syster får åka med hem hoppas jag väldigt mycket på :)
Lördag stugan eller hemma
Söndag åker hem från stugan med mamma eller är hemma och rider :9
 
Så ser hela mitt påskalov ut :) men det är tråckigt att vi ska åka till stugan blää men men jag får hoppas på att jag får åka med pappa hem på fredagen så jag kan vara med lite kompisar och ta det lungt och rida så klart :)
Publicerat den 2013-03-29 - klockan 11:32:33





Vad mysigt! Hur går det med Mazze? <3

Svar: Ja, det går jätte bra med mazze Hur går det med Palle?
Linnéa & Mazze

2013-03-30 » 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback