Tack å mycket..

.. för att ni har kickat in även fast jag inte har bloggat alls bra men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så om ni har några ideér så skriv en kommentar...
Idag så fick Mazze gå på ett litet (ca 1.5 tim) sommarbete haha och han tyckte att det var jätte gått :D
 
Igår så gick vi hem med mazze till mig och skulle spola av honom och det gick väll så där :? för Undra brunstar och Mazze är totalt förälskade och så var det lite läskigt så han tog i med alla kraft och sprang till stallet och då är det inte lätt att hålla i mot så han sprang via trottoaren till stallet och mitt hjärt slutade slå men sån tura varde att han inte skadade sig eller någon annan :-/ 
Så då tog jag kejde grimmskaftet och gick till backa hem och då gick det mycket bättre och vi kunde duscha hela honom och sen såg han så nöjd ut och när jag skulle gå till stallet med honom gick han typ och små sprang brevid mig hahah :D och när han fick komma in i hagen så lag han sig för att rulla och jag kunde nästa sätta mig brevid honom <3 Älskade Mazze <3
Publicerat den 2013-05-12 - klockan 18:00:15





en this or that, eller en fråga per dag typ, berätta historien om "...." tex. något djur :D

2013-05-12 » 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback