Duell!

Tjaa har varit lite låg uppdatering men ska försöka så gott jag kan under Höstlovet:D
Det som ska göras är:
  • Ringa en massör till Mazze
  • Ringa Hovlagaren
  • Kansk får ride en häst i stallet vid namn Duell :D
  • Åka till gävlen och rida hos min farbror
  • Kanske åka till Stockholm och sova där en natt eller två!
  • Bara ha det mys och vara men kompisar och vara hos Mazze :D
Jag får se om jag hinner med allt men det hoppas jag verkligen :D 
 
Denna bjässe är Dulle jätte mysig häst som har tagit sin storlek till makt men det ska vi jobba bort :D och han var tydligen väldigt feg att rida men det går säker bra :D Han är ganska stor, störrst i stallet!
 
 
 
Publicerat den 2013-10-24 - klockan 11:43:52






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback