Fullspäckad Dag :D

Ja idag har jag ganska mycket inplanerat på mitt lila schema :D 
Första saken jag aka gör är att packa min väska till stallet sen så ska kah åka till skolan för att sedan gå i skolan haha som man braukar göra:D sen efter skolan det är då allt händer... (hur blev det sån här text)
Kl 14.15 går bussen mot Husinge och Mazze och där ska jag mocka göra iordning för kvällen och sen mysa lite med honom och kanske ta in och borsta lite :D sen så klockan 16.00 så börjar hoppträning i Massum som jag tänkte kolla på och kanske fota lite får se :d och sen kl 17.00 så ska jag ta mig hem äta och göra mig iording för filmkväll hos Oskar och med min vänner så det är ganska full späckat schema och jag tror att jag kommer att lyckas att spräcka det någon stanns :D 
 
 
Publicerat den 2013-09-27 - klockan 09:37:28






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback