Solvalla-trav.i.form = Ökad Trav :D

Hej nu har jag kommit hem från en mysig ridtur med Charlotte, Lycka och Undra <3 Vilket gick jätte bra och det var nog den snabbaste toftinge runda genomtider typ på mindre än en timme och i vanligafall så tar den nästan 1,5 timme hehehe det gick välldigt snabbat och väldigr roligt var det :D och när vi var nästan hemma så gick undra jätte fin i form och jobbade på bra och sen så körde vi lite ökad trav hihi eller ska man säga solvalla-trav-i-form :D sen så när vi kom hem så myste vi med söt nosarna :D 
 
Nu ska jag fika och sen så ska jag åka till stallet :D och göra iordning och mysa med Mazze får se vad jag hittar på :D och Chralotte ska kanske med och hälsa på Mazze! Vi hör i kväll!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-09-28 - klockan 15:47:36






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback