Var det verkligen bra???

Hej allesamans :) har varit hos Mazze idag och borstat om honom och så och han hade fått ett litet sår på rumpan men inget farligt :/ Jag var med och tog in dom idag och det gick bra men Mazze ser väldigt dyster ut vet inte riktigt var det är :( Det är så att när man kommer så kommer han gående i mot en och vill hällsa och då ser han ju glad ut och sen så fort man går så står han och kollar på en som om man kommer försvinna ur han liv föralltid typ.. nej men han står och kollar efter en och liksom ser så unklig ut :( och i kväll när han fick komma in så stog han och kollade sorgset på mig och stog med huvudet mer så jag vet inte vad jag har gjort mot han om detta verkligen var bra för honom att flytta bort från han kompisar :( :( :(
 
Jag sitter och funderar och funderar och jag blir så ledsen när jag ser honom så nere :( Börjar nästan gråta :( tror jag ska prata med min kompis :) vet inte riktigt om jag ska prata med mina föräldrar om detta eller ej :( jag får helt enkelt se ??? 
Själv så tycker jag att det känns okej där han står nu men jag vet inte riktigt när Mazze är så ledsen och sen så känns det så långt bort och man kan inte gå dit när man vill och man känner sig så iaktagen hella tiden också så jag vet inte riktigt Mazze kanske bara bli ännu haltare :( :( :( :( 
 
 
 
Publicerat den 2013-09-23 - klockan 19:53:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback