Nya sadeln!

Idag så åkte hela familjen till stallet förutom Matilda. Vi borstade mockade provade sadeln som vi hämntade i går :D jag tycker att den låg bra då en lång efter hans rygg men kanske att den ligger lite hårt runt manske men annars var det jätte skön att sitta i och jätte fin :) Ska be några kompisar komma och titta och se vad dom säger och så och sen får vi se om vi köper den :D 
Ridturen gick bra, Mazze var pigg vilket jag förvänatde mig efter som att han har villa lite! Han ena bakben så var gallorna tyo uppsvällda men han var inte var eller något ska föröska fota någon dag om dom är kvar. Någon som vet varför dom är det?
 
Imorgon ska jag på bio med min kompis Lovisa och kolla på en rolig film :D Vilken tror ni?
Lilla tjockisen <3 men han har gått ner lite i vikt då jag kan ha en 130 cm lång sadelgjord på honom :D
Lite och kompakt!
Min älskling <3
 
Publicerat den 2014-01-12 - klockan 21:12:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback