Min älskade prins!

Nu har jag entligen fått min nya mobil och den är grymt bra med alla fineser den har och så jäkla grym kamera ifrån mot min gammla mobil. Det var länge sen jag skrev något nu men allt har inte varit bra! I skolan får det bra och vi kämpar på. Men det är på häst frontetn det inte är så bra. Mazze var jätte konstig förra vecka så har tagit det väldigt lugnt denna vecka och i går red Jag och Cissi honom och jag kännde fortfarande att han inte var sig själv och idag så fick vi svaret. Inte kul!
Massören var här igen. Hon kunnde se en förbättring med det sneda bäckenet men allt annat var sämmre. Hela rumpan är stel och spänd och kan inte hjälpan honom att tryck framot i steget så det blir som om han släppar sig fram med frambena ungefär. Idag fick han först lite igångsättning av leder och liniment och då kunnde vi ses att han ömmade i ljumsken och bakknät. Sen fick han lite akupunktura och då vissade han i korset, länden och höften! Så om han inte svarar posetivt på denna behandling finns det inget hon kan göra! Så då måste vi åka till en klinik och kolla igenom hela honom. Finns risk för Aktros!
 
Väldigt rörigt inlägg men orkar inte skriva om eller förbättra det!
 
Som han har kämpat för mig! Mitt hjärta! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2014-10-12 - klockan 17:00:46





åhh så fin, vill också ha en fjording! dom är så vackra!

Svar: Tack, ja han är bra underbar <3
Linnéa Hammarqvist

2014-11-08 » 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback