Idag 9/9-2014

God morgon och god dag! Idag så är det skola igen. Min stora syster ha ju fått körtkort så vi åkte bil till skolan då vi ska handla spånpellets till hästen när vi slutat. Väldigt skönt att slippa åka buss! Idag så väntas det två lektioner en Engelska och en No. När jag kommer hem ska jag göra klart min uppsats i Företags Ekonomi, skönt att bli av med den :-D 
I morgon så har vi hål i typ två timmar :-D Då blir det nog ner på stan och köpa matte häfte. 
 
Mazze får nog lite rykning och och kanske lite träning i paddocken om jag orkar då jag känner mig väldigt trött just nu! 
 
Vi hörs senare eller kanske imorgon!
 
Prinsen Bolle!
 
 
 
 
 
Publicerat den 2014-09-09 - klockan 18:47:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback